Spoštovani starši. 

Želeli bi vas seznaniti, da smo z začetkom novega šolskega leta vzpostavili dodatno storitev, ki bo omogočala hitrejše informiranje staršev. V prvih dneh šole smo imeli kar nekaj težav s šolskim avtobusnim prevozom na eni izmed relacij. Po zagotovilih tako ustanovitelja, ki je naročnik šolskih prevozov kakor tudi prevoznika, so zadeve urejene in do podobnih težav glede zamujanj avtobusa, ne bi smelo več prihajati. Za neljubi dogodek se vam opravičujemo tudi z naše strani. Pomembno je dejstvo, da je za učence v primeru zamujanj šolskih avtobusov vedno poskrbljeno. Učitelji poskrbimo za njihovo varstvo v oddelkih podaljšanega bivanja in po najboljših močeh, čim prej poskrbimo za obveščanje staršev. Letošnja izkušnja nas je spodbudila, da aktiviramo storitev, ki jo bomo uporabili v primerih, za katere ne bomo predhodno obveščeni s strani ustanovitelja ali prevoznikov. Večino informacij bomo še vedno staršem pravočasno sporočali preko šolske spletne strani, beležke učenca, elektronske pošte ali telefonskega klica razrednika/svetovalne službe. V izrednih primerih pa bomo starše obvestili tudi preko SMS spročila, pojasnili težavo in sporočili nadaljnje ukrepe. V kolikor bi recimo prišlo do težav s prevozom učencev domov (okvara, delo na cesti…), bomo vse starše otrok na tej relaciji obvestili z SMS sporočilom in v njem posredovali vse potrebne informacije. Na naši šoli imamo več kot 70% učencev vozačev in nam bo vzpostavljen sistem lahko zelo hitro omogočil prenos informacij do staršev. Na ta način bomo zmanjšali marsikatero stisko, ki nastane ob nepredvidenem dogodku. Da pa bo sistem informiranja korektno deloval, morate za ažurnost podatkov poskrbeti tudi starši. Šola je skrbnik kontaktnih podatkov staršev učencev naše šole in v kolikor pride do sprememb (sprememba stalnega/začasnega naslova bivanja, telefonske številke, elektronskega naslova) morate razrednika o tem nemudoma obvestiti.

Vodstvo zavoda OŠ Cerkno

(Skupno število obiskov 288, 1 obiskov danes)
Dostopnost