Lepo je, kadar ustvarjalnost učencev prestopi okvirje in poleti v brezmejnost. Pri neobveznem izbirnem predmetu računalništvo je priložnosti za ustvarjalnost veliko.

 

Predstavljamo nekaj izdelkov, ki so jih pri pouku ustvarili učenci:

 

  1. CILJ SO ŠTEVILKE

Za igranje računalniških igric velja mnenje, da se pretežno zapravlja čas, ki bi ga lahko človek koristneje porabil. Precej bolj zanimivo je, da sam ustvariš računalniško igrico in jo deliš s prijatelji. Sčasoma se bo zanimanje samo od sebe preusmerilo v programiranje uporabnih aplikacij, ki bodo rešile marsikateri problem. Programiranje takšne igrice, ki jo je ustvaril Erik Štucin iz 5. razreda, zahteva že precej znanja, izkušenj in iznajdljivosti.

 Igro CILJ SO ŠTEVILKE si lahko ogledate in preizkusite tukaj.

 

2. SMEŠNA STRAN ŠOLE

Učenci neobveznega izbirnega predmeta iz šestega razreda se že tretje leto učijo programiranja, zato smo za kratek čas razblinili programersko naravnanost in se posvetili nekoliko bolj sproščeni  dejavnosti, in sicer snemanju in montaži videoposnetkov. Dejavnost je vsebovala več različnih elementov: uporaba tablic, ustvarjalne ideje, snemanje po idejni zamisli, postavljanje v vlogo snemalca in igralca, montaža posnetkov, izbira in dodajanje glasbe. Čeprav je potrebno šolo jemati zelo resno, pa malce humorja tudi ne škodi, zato so si učenci za rdečo nit posnetkov izbrali humorno obarvane prizore.

Simpatičen izdelek SMEŠNA STRAN ŠOLE, ki so ga učenci samostojno ustvarili, si lahko pogledate tukaj.

 

3. UGANI KAJ JE TO

Domiselno izdelan program,  ki ga je izdelal Val Ortar iz 6.razreda. Namenjen je ljubiteljem reševanja zank in ugank.

Preizkusite ga lahko tukaj:   UGANI KAJ JE TO?
(Skupno število obiskov 545, 1 obiskov danes)
Dostopnost